HTML

2010.03.28. 23:05 napkutya

Mi végből jött ez a világra?

Az édesapámtól hallottam én ezt a közmondást legelőször. Néztem is rá nagyot, nem is állhattam meg szó nélkül.
- A gazdag ember is csak vízzel főz, édesapám - mondtam nagy bölcsen. - Én csak tudom, mert én hordom a vizet a bíróék konyhájára.
- Jaj, édes fiam, nem a te eszedhez való az! - legyintette meg édesapám a vállamat. - A szegény ember háromszor főz meg azzal a vízzel, amelyikkel a gazdag ember egyszer.
No, ezt már éppen nem értettem. S nem érteném tán máig sem, ha egyszer azzal nem riaszt ki édesapám a bodzafa hűvöséből:
- No, gyerek, gyere velem kaszát venni!

/Móra Ferenc


Hát, lássunk neki, és fogyasszunk! Ezen a kis blogon csakis olyan termékek vagy szolgáltatások lesznek láthatóak, amiket a kis baráti társaságom vagy használ, használt, vagy legalább kipróbált. Attól tartok, nem találsz itt majd hétezer forintos borokat, húsz miliós autókat, de kék-fehér 3%-os gyümölcslét és két tojásos spagettit sem.

Viszont: Lesz benne minden, ami  a saját hétköznapjainkat jellemzi, az is ami bejött, és az is, ami nagyon nem. Fontos: Alapból tegeződünk, - ezt így szeretnénk - legyen bármi is a korod. (Mi túl vagyunk a negyvenen.) 

Ó, igen, a lényeg. A blog sörök mellett született és azok közelében fejlődik. Nem szeretjük a mosdatlan szájat és az esztelen hőbörgést, de nagyra értékeljük a finom iróniát és a mértékkel adagolt vitriolt.  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://civisnivo.blog.hu/api/trackback/id/tr431876177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása